Bodypump

Yesyesyes...nu imorgon är det äntligen (??) dags för mitt första träningspass på tre år. Kommer ju verkligen lägligt, dagen efter jag fyllt tant hehe:P Är det då det är dags att börja träna eller?
Det är lite pirrigt i magen men tror nog allt att det kommer gå bra, kanske t.o.m sporra mig att börja träna? Om jag nu bara kunde hitta en ledig dag i veckan.. och sedan några guldpengar att betala allting med, känns som om träning ligger på väntelista, har helt enkelt viktigare saker för mig som t.ex pojkvännen, skolan och mina andra härliga härliga vänner.
Imorrn är det i alla fall dags för mig och J att träna järnet, hoppas verkligen att det kommer bli kul, känner mig redan taggad=)
Ska se till och leta fram träningskläder också...vart jag nu har dom..? Och va satan ska jag ta på mig..funkar shots jag brukar ha på stranden? Det är nog tyvärr de enda shorts jag har och sedan ett linne till, det måste duga:P Vacker är man ändå aldrig när man tränar, svetten kommer väl rinna floder på mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0