Dags att ladda!

Kvällen innan. Snart så. Dags att börja ladda, kankse tagga till lite extra?:P Imorrn gäller det attt vara på topp. 08:30 är det samling och fingrarna måste vara snabba. 15 gymnaster ska ha håret fixat och sedan är det bara ut och förträna och sedan ge järnet på tävlingen! Känner jag tjejerna rätt kommer det gå galant! Dock denna gång ställer vi inte upp med våra "bästa" gymnaster, utan denna tävling är till dom som inte klara det som måste eller har åldern inne till DM som är nästa helg=) Men ett medaljhopp tycker jag verkligen att vi är. Dock måste det nog vara tipptopp, inga fall eller vägringar hoppas jag på:P
Nagellacket är borttaget, matsäcken klirrad, nu är det bara att hoppa i säng och se till att morgondagen blir så bra den bara kan.
Efter tävling är det snabbt hem och sedan dra på ett leende och stå ut med släkten i några timmar:P Tänk postivit - Presenter:D


Här är starfältet. Hela 19 lag och vi går ut som nummer 15. Helt perfekt! Slipper vi stress och kan ha lite koll på vad de andra lagen fått för poäng, känns alltid lite lugnare, jobbigt att gå ut först och sätta standarden, men ändå härligt för jag vet att tjejerna skulle sätta den högt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0