De där med födelsedagspresenter..:P

Lugn dag idag. Jobbat på bra i skolan, fick hoppa sista lektionen, som var engelska..överlyckalig, hat ämnet nummer 1, för vi jobbade på lunchen istället. Mycket mycket skönt=) Så nu sitter jag här hemma och har inte så mycket för mig..ska fösöka att plugga lite om jag finner lust. Men just nu är lusten låångt bort, i något exotiskt varmt land!

Jag tycker nu att det är i alldra högsta dag dags för mig att börjar räkna ner dagar tills jag fyller tant. Nu är det 19 dagar kvar ochjag har faktiskt knapat ihop en liten önskelista=) Dick fungerar den inte till pojkvän och vänner, hoppas ni förstår.
Varför ska det vara så hopplöst svårt att kunna önska sig någon från vänner och käraste? Visst att det blir svårare desto äldre jag blir, men de känns bara fel. Känna kankse nästan bättre att bara ha en myskväll där man bli bjuden på godmat och sällskap. Mer behövs inte. Även om en helkväll är mer än nog:P

Bästa presenten jag åstakommit måste vara när jag och J köpte fiskar till J. Till en början hade vi inte någon aning om vilka fiskar som skulle gå ihop med hennes, och inte hjälpte de då vi inte viste vad hon hade för något:P Men vi fick iaf ihop några stycken och namngav dom allesammans=) Men att de överlevde vägen till J i påsarn är ett under. Det var nämligen så att vi var tvugna att springa lite till både bussar och tubar:P Ni kan ju räkna ut resultatet, fiskarna måste ha trott de blivit storm. Men iaf, fiskarna kom fram hela och levande till J men sedan dröjde det inte länge förrän hennes ål åt upp dom allihopa!:P Tacksam var den ålen för att få lite fler kompisar hehe





GE mig jordgubbar med glass NU!=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa födelsedagspresenten ever, jag fick ju en albino-groda också, har du glömt honom? ;) :D

Min ål äter småfisk i någon annans stackares akvarium nu hahah :p

2009-03-04 @ 18:40:46
Postat av: Mästaren

Honom kommer jag aldrig glömma! Sötast ever jue:P Hahah...mördar ålen..livsfarlig!:P hehe <3

2009-03-04 @ 20:35:28
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0