Fotograf, kurs..vart tar bloggande vägen?

Dålig bloggning på väg igen. Gårdagen var inte så händelserik och någon datar hade jag ej tllgång till, ni kanske saknade lite inlägg jag vet:P Men igår vad jag med min käresta, hade lite mys och käkade hos farmor=) Fick sedan kvälls besök av MrJ, då han kom nyklippt och snygg! Synd bara att håret är lite kort, kan inte dra i det längre, iaf inte så hårt:P hehe.
Idag har det varit en kort skoldag och sedan möte jag upp J för en fika på medis, mycetk mysigt=) Sedan kom MrJ med vän också, fast de tog dem ett tag att hitta..de fick en lite promenad för att sedan komma rätt, tror de gick runt hela medis:P

Ikväll är det mingelfotografstund som gäller! Antar väl att det blir en lugnt kväll, inge drickande för mig, ska ju upp tidigt imorrn och dra i väg på Badkurs i gymnastiken, hela helgen blir jag borta, så räkna inte med någon superblogg helg, om vi har tur får jag en stund bloggning på söndag=)
Nu är det dags för mig att duscha och börja smått förbereda mig för en låångarbets kväll/natt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0