Häärliga måndag?

Det kunde ha blivit en härlig måndag...men självklart offra jag lite för min käresta:P Fick iaf en sovmorgon till kl 8=) Första måndagen jag haft några bilder att redigera också, gick finemang de. Annars har jag inte gjort så mycket mer, legat på två stolar större delen av dagen och inväntat sista lektionen.
Rätt skönt att vi nu hag eget arbete på trafikkunkspan, mycket skönt en måndag eftermiddag:P Så Issa och jag har suttit och klippt och klistrat bokstäver. På en timme hann vi få fram "Bilens utveckligen". Bokstaven "S" hatar jag mer än allt ännat just nu, en helt omöjlig bokstav att göra snygg stor och fet. Men resultatet blev iaf strålande=)

Just nu känns måndagen som mycket bra! Även om dagen varit seg så har jag fått veta att jag kankse har ett plåtjobb på fredag som mingelfotograf, inte alls illa de=) Kanske kan få till lite pengar, bra att! Och otroligt roligt skulle det också vara såklart! Finns ju inte så mycket som kan gå fel om inte någon snorunge häller sin öl över kameran, men det tror jag väl inte:P
Måndagen kan även avslutasbra, min käretsa kankse kommer senare ikväll och det säger jag aldrig nej till även om han offrar sin sovmorgon då jag börjar 08:00 imorrn...klockan ringer 05:45...häng mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0