Helgen som gått

Fredag: Första jobbet som mingelfotograf gick strålande! Helt okej och någonting jag verkligen skulle kunna tänka göra igen, mesta els för pengarna faktiskt, det försvininer ju faktiskt en party dag för mig själv:P Även om det går att skaka arsle även som mingelfotograf. Jobbigast var nog hur torr jag blev i halsen, hela tiden prata och att undvika at skratta går ju inte:P Men allt som allt var det en rolig grejj och bilderna blev kanon. Säger till sen när ni kn glo på dem, kommer upp på cred..ingen aning när, men jag ger bort bilder imorrn=)
FÖrrutom mingelfotograf umgicks jag självklart med mina vänner. Lite för på nivå, ett helt gäng och sedan drog vi vidare till K15, som inte alls heller var någon hökdar, mycket liten lokal!

Lördag/söndag: Fick iaf vakna upp med min älskling, men någon mys blev det inte här nej. 08:45 gick bussen mot slussen som skulle ta mig till baskurs för tränare. Det är där jag tillbringat min helg. Mer specifiserat på Lillsved, d.v.s ute på Värmdö, 50 min i från slussen med buss. För mig för kursen i stort sätt värdelöst. När man själv vart gymnast i 8 år och sedan tränare i nästan 3 kan man det mesta, det sitter redan i ryggraden. Och sedan är det lite svårt när det finns folk där som vart tränare i 3 veckor eller att deras gymnaster knappt kan göra kullerbyttor. nivån blir så ojämn. Men det är en utmärkt kurs att gå för nyblivna tränare, det tycker jag verkligen. Därför är det konstigt att vi i SOL måste vara tränare och det räcker inte med as-tränare som jag är...hmm...förstår inte ritkigt hur det går ihop?

Hemma nu och helt slut, precis tagit en dusch och nu ska ja göra ett försök till att doppa ner näsan i körkortsteori böckerna...prov på torsdag..önska mig lycka till. Det kan jag behöva denna gång..

Kommentarer
Postat av: fia

haha, jamen eller hur. Jag kämpade för att klå cicci och sen tog jag emma med en pinne utan att jag visste om det:P haha.

2009-03-08 @ 19:58:42
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0