Helgen som gått

Känns verkligen som om lovet sprungit fram. Från torsdags och framåt känns det som en dag! Samtidigt som det känns som om det var evigheter sedan det var tisdag och jag gjorde personbästa på fyra serier med prick 800, d.v.s 200 poäng i snitt/serie. Kändes jäkligt gött!

I torsdags var jag och MrJ hemma hos J för att käka middag och ha en myskväll. Massa bilder? Nej tyvärr. Det blev ju inte direkt någon myskväll:P Istället blev det dubbel fest. Först skulle vi till Stuvsta och hjälpa E MrJ vän med att ragga brud. Men det visade sig sedan att vi fick gå i 40 minuter från stuvsta till bandhagen/hagsätra. Mycket irriterand då vi kunda ha tagit en buss på 10 minyter bara som stannade precis utanför, men vad gör man inte för sina pooolers:P
Efter den misslyckade fest, det var den verkligen, faan inte en person över 16 år, så drog vi till J gamla klasskompisars fest där allt blev mycket mer lyckat. Träffade t.o.m två gamla klasskompisar till mig + att jag typ "känner" Js klasspoolers=)

Fredagen bestod av nada..kändes inte alls bra..fredagen förstörde typ hela lovet! På så sätt kändes det som om lover sprang iväg.
Men MrJ kompis R från öland kom iaf upp till sthlm och spenderade fredagskvällen med oss=)

Lördag. Vad finns det mer att säga. Alla samlades hemma hos redan kl 12. Vid 14 var det dags för bowling och där vet vi ju alla hur det gick. Mycket lyckat var de också=)
Efter det blev det käk på donken och sedan drog vi hem till Tim2 för att fördriva tiden med musik och gh. Tycket att jag ägda alla killar på gh..:P
Efter de blev det dags för utgång och lite mera donken. Möte upp E från bowlingen som följde med ut och dansa. Kändes bra att det kom en tjej till. Kvällen gick fort och sedan möte jag och MrJ upp E och M..hans kompisar..och åkte hem. Kvällen slutade tidigt, som nog de va skönt. Redan kl 02 var vi hemma=)

Allt som allt var det en lyckade helg. Känner mig stolt som bjöd alla killar på taxi..men kanske det jag bör göra när jag blev bjuden på så mycket annat!
Dags att hoppa i säng redan nu tror jag! Kroppen känner inte alls för skola. Men det är bara att stå up om 4 veckor är det lov igen och innan dess ska jag på ledarkurs och hinna fylla 19. Det kommer att bli fullrulle.
Förresten nu när min Zonkur ä avslutad för min knöl och jag inte märk märkbar skillnad, vet jag inte vad som sker. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0