Hemma

Kan det bli mer irriterande när man är hemma, kanske inte när man är sjuk då, men att man vaknar super tidigt? Kl 7 vaknade jag och hade svårt att somna om, men fick väl till små somna-och-sedan-vakna-igen. Men vid halv 10 gick det inte längre. Mycket irriterande. Så nu har jag hela dagen på mig att vara sjuk.
Idag är det mycket bättre än igår, superskönt. Febern har gått ner lite och ögonen förtillfället slutat att rinna. Hoppas det hålleri sig, kände ju precis lika igår på morgonen och sedan blev det skit på eftermiddagen.

Idag händer det väl inte så mycket..tv tittande antar jag! Kankse lite blogg, men lär väl inte finns någonting att blogga om när man är sjuk. Ens vardagär juinge vidare och oorligt händelserik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0