Host, host, host

Jag blir galen! Helt otroligt! Kan de bara inte ge sig. Host, host, host. Hela tiden, inge stopp ingenting. riktig rethosta har jag fått! Skyller allt på min käresta, eftersom han hostat i två månaders tid. Mycket underligt att jag får det den helgen vi är ifrån varandra, borde det inte vara tvärtom?:P

Trots min hosta, har jag varit duktig ikväll, faktiskt pluggat lite på mitt historieprov, läsa igenom alla papper. Det känns bra=) Skönt även att jag fått mess av min sociologilärare och meddelat att sociologin är inställd. Det betyder sovmorgon till mig. Klockan ringer 07.45 istället för 05.45. Otrolig skön känsla=)

Men nu skriker sängen efter mig igen, tror det är dags att lägga mig. Ska blir skönt att bara ligga ner, behöver ju inte sova än:P Men skulle inte förvåna mig om ögonen faller som stenblock när jag väl myst ner mig i sängen. Tillslut blir den väl varm också;) Tar ju tid när jag icke någe sovsällskap denna natt får:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0