Hostan har besegrat mig

Nu ärkriget över. Jag förlora och hostan vann. Det är helt galet! Ögonen rinner hela tiden, huvudet väger 78 kg, näsan beteer sig som ett vattenfall och jag har hosta som en tant som rökt konstant i 60 år. Det är riktigt illa. Har även feber på 38,7 grader.
Verkar jag gnällig? Hej och välkommen till mitt liv när jag är sjuk. Jag tycker synd om mig hela tiden och känner mig som världens ynkligaste. Jag blir verkligen gnällig när jag är sjuk. Erkänna det kan jag iaf och därför hoppas jag även att min omgivning förstår mig och står ut de dagar jag är deckad. Det är ju inte ofta jag är sjuk! Och tur är väl de, hur skulle alla andra annars stå ut?:P

Imorse var det tugnt. Hoppade första lektionen, allt bara snurrade när jag försökte göra mig i ordning på morgon. Men krigade mig iaf till skolan för att göra mitt historieprov och det gick väl helt okej, skrev mycket på defrågor jag kunde, sedan lämnade jag 2 tomma, kan ju inte vara bäst hela tiden.
Annars har jag inte gjort mycket mer idag, decka i sängen när jag kom hem, helt slut och det är ungefär de jag gjort hela kvällen, orkar ingenting.
Men nu är det dags för CL och sedan sängen antar jag. Skolan kan jag ju glömma imorrn, även om jag verkligen behöver gå. Hur satan ska detta gå? Prestations ångesten är på max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0