Irriterad

Nu var tävlingen avslutad och allt gick super. Tjejerna var verkligen super duktiga=) Dock var poängbedömning otroligt orättvist! Tror aldrig jag varit med om någonting värre. Verkligen helt fel lag på prispallen, säger det inte bara för att mina tjejer skulle ha vunnit, men det är frustrerande att se när det går som så snett. Laget som jag och mina tränarkollegor tyckte skulle vinna kom enbart 4a. Mycket lustigt. Tycker iaf mina tjejer var värda top 5. Vi kom på en bra 7e plats som lätt skulle varit bättre! I alla fall poäng, det är den som förbryllar mig mest, hade vi fått rättvisa poäng hade det inte spelat någon roll om vi kommit sista. Men 7/20 lag tycker jag iaf är en grym insats, vi ställde ju trots allt upp med vårt andra lag=)


Som vanligt är det frisyer som skall fixat innan och det är ju inte en unge i gruppen, fingrarna gick till tusen och självklart efter förträningen var det minst tre stycken som vi var tvunga att göra om på!:P



Glada ansikten var det iaf hela dagen =)



lite besvikna ansikten var det ju på golvet under prisutdeling, tränarnas miner säger det mest. Usch, nej är inte alls glad över  hur det slutade!


Lite gladare blev det när diplomen och rosor delades ut!
Hoppas det går lika bra på DM tävlingen nästa helg men bedömingen bättre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0