Måndag

Idag har jag kommit igång med mitt projektarbete och det känns bra! Vi har tänkt att göra en fotoutställning och jag kommer bidrag med temat "dont drink and drive". Per i min bowling var för exakt ett år sedan med i en mycket olycklig trafikolycka, där enbart han blev skadad..hans kompis (som körde) klarade sig och även rattfyllot..ibland känns det lite orättvist! Per bröt iaf höger arm och lårben samt nyckelben och hans vänster fot krossades och är nu stelopererad och han kan aldrig mer gå barfota...
Annars har dagen varit lugn..inte gjort mycket..nejnej.. Kvällen består väl inteav mycket mer...kankse lite plugg..ska väliaf försöka!

Jaha, då var det bara en vecka kvar nu, 7 dagar, 7 nätter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0