Mingelfotograf

Precis som rubriken säger är det detta som "drabbar" mig på¨fredagkväll/natt. Jag ska ställa upp, vill bara poängtera - helt gratis, som mingelfotograf på en arangerad fest på K15!:D
Men lite får jag iaf för att jag ställer upp, 5 tjejkompisar får komma in gratis och kankse även får en gratis drink, inte illa pinkat det! Helt plötsligt får jag säkert många nya och fler tjejkompisar:P hehe
Även om jag gör detta jobb helt gratis ska det bli jäkligt kul, lite läksigt också när det är första gången, mykcet bra erfarenhet som kan skrivas med i CV:t och något som kankse ger mig något i framtiden. Alla mingelbilder kommer ju komma upp på deras hemsida vilket gör att mitt namn och "verk" kommer att synas. Någonting som känns otroliigt bra, betalning behövs inte, inte iaf denna gång=) Alltså blir det andra gången jag får bilder publicerade och hoppas verkligen inte att det är den sista!
Kvällen känns också mycket bättre när jag kommer ha poolers där, även min käraste=) Kankse jag kan klirra första bilden på honom och eftersom jag förhoppningsvis har rätten till bilderna kommer det säkert synas några i bloggen=)

Annars gick träningen bara bra idag=) Om cirka 3 veckor är det dags för tävling. Den 21 och 29 mars=) Hoppas det kommer gå grymt! Men det brukar ju gå super för mina smågymnaster, även om tävlingen den 29 är mycket högre svårighetsgrad än tidigare tävlingar. Men det blir ett perfekt tillfälle för tjejerna att mäta sig=)

Ensamma hemma i kväll är jag också. Helt chockad blev jag när jag fick göra att mina päron skulle på bio. Mitt i veckan och utan anledning, när hände de senaste liksom?:P Men det är väl en mysig grejj att göra, inte blir jag bjuden på bio mitt i veckan, nejnej:P
Såå nu är jag herrn i huset och ska väl försöka roa mig så gott det går, blir väg bloggar, sms och TV!
Klockan ringer 05:45 imorrn, tidig sänggång:P

Kommentarer
Postat av: fia

Haha, nejmen jag är ju sjukt nervig att jag också ska bli magsjuk, alla är typ det på dagis:'(.

Dom kommer tillbaka:D Slänger in en idag:)

<3

2009-03-04 @ 23:20:18
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0