Soooolen

Vilket härligt väder jag fick vakna upp till imorse! Strålande sol dock inte så värst varmt. Men det var gudoligt att åka hem från skolan, jag riktigt kände hur solen värmde i ansiktet och på mina ben. Superhärligt! Hoppas verkligen att detta håller i sig, vill ha vår nu! Det får verkligen inte vara snöstorm på min födelsedag i år igen! Nu närmar det sig. 5 dagar kvar.

Skolan har flytigt på riktigt bra idag, jobbat ganske bra, iaf på de lektionerna som vihaft någonting att göra! Resten av dagen består av så mycket plugg som jag pallar. Hoppas på mycket! Ska även förbi en snabbis till ungdomsmottagning, knapring av piller behöver påfyllning:P Kommer vara i hallen super tidigt, men får använda tiden till plugg. Har en bra känsla i magen inför provet fastjag knappt plugget...men den kan ju försvnina lika fort som en löning:P

Nästa tisdag ska jag även göra något som inte hänt i mitt liv på tre hela år. Jag ska träna! Herregud, hur ska det här sluta? Kommer jag ens kunna genomföra passet och hur kommer jag må dagen efter? Ligga döende i sängen med en kropp som inte går att få upp ur sängen tack vara träningsvärk?:P
Förhoppningsvis inträffar ingenting av det ovanstående. Känner mig inte så otränade, men svetten kommer säkert att rinna galet!
Detta kommer bli min första gång på sats med blåbär som fått en gratis gång för henne och en kompis. Pump är det vi kommer göra, ingen aning vad det går ut på så vi får väl se vad resultatet blir om en vecka!

Förresten! Min knöl på hälsen känner jag inte av så pass längre. Kanske är den borta nu? Har ju inte använt Zonsalvan på typ 2 veckor nu! Kankse den hjälpte ändå?:P
Och på måndag ska jag äntligen hämta ut min studentmössa!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0