Tar det aldrig stopp?

Visst att vi precis varit inne i Sveriges kallaste måndag och att det precis varit sportlov MEN när tar snön slut? Helt ärligt börjar jag tröttna nu. Kanske inte på snön, den gillar jag bara att den kommer tre månader försent!
Varför ha snö i slutet av feb och början av mars, är det inte meningen att de ska bli vår nu? Förra året på min födelsedag, d.v.s om 21 dagar, så var det snöstorm och de vill jag verkligen inte uppleva igen! Nejnej tack!
Tänk er, 23e mars, strålande vårsol..sittandes ute och bara känna kroppen värmas av solen. Kan det bli så himla mycket bättre?
Vi kan ju räkna bort att jag fyller tant...även om det ska bli skojj! För att inte göra tantfördrövelsen så mycket värre kan ju solen få titta fram och göra min dag tusen gånger bättre!
Trött på vinter, mörkt, kallt och enländigt! Nu vill jag ha ljust, värme och bara kunna njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0