Torsdag..

..och solen håller fortfarande i sig! Härligt=) Men det var inte lika varmt idag eller så är det bara jag som fryser:P Alla verkar gå i vårjacka nu och så kommer jag med halsduk och luvan på.. hmm.. Längtar tills det blir läge för mig att dra på vårjackan. Men först måste jag finna en ny! Trött på min gamla och alltid kul och skönt med någonting nytt inför våren=)

Idag har jag varit super i skolan. Verkligen jobbat järnet på lektionerna och det känns grymt! Trafikprovet gick helt okej idag, chansa på någon fråga men de känns bra iaf =) Nu är det mesta över och jag kan äntligen slappna av=) Iaf denna vecka, av de lilla som återstår. Men skönt idag när jag slutar tidigt att inte behöva lägga näsan i skolböckerna!
Utan dagen till ändå ska gå till att trolla bort mina mansben och få fram snygga, härliga och len vår och tjejben:P Kanske är på tiden nu!

Nedräkningen kan verkligen börja nu! Herregud det är ju redan den 19e idag, d.v.s bara 4 dagar kvar nu. 4 dagar kvar av min ungdom:P Sedan förvandlas jag till tant och kommer räknas som senior, gå och häng mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0