Träningstisd..

Nej! Tack vare hostan blir det ingen träningstisdag, dock tänker jag gå på gymnastiken, dels för att det är tävling om två veckor och dels att det klirrar lite extra i kassan. Dumt men sant. Känner igen lust för bowlingen nu, inge bra att träna med hosta och sedan har jag prov imorrn i historia, så kankse kan lägga lite tid på de istället. Även om jag varit duktig att plugga nu ett tag. Känner att jag fått mer koll nu och provet komme iaf att gå att genomföra=)

MrJ kommer även ikväll, mycket skönt! Behöver lite ompyssling nu när jaa inte känner mig på topp! Även bett pap att köpa halstabletter! Orkar verkligen inte bli sjuk nu, även om det vore skönt att vara hemma, men måste få arslet ur vagna och komma igång med skolaarbetet. Mycket fotouppgifter, börja känna lite panik men ska försöka ta en sak i taget. Ska iaf plåta på fredag och det känns bra! En uppgift till förhoppningsvis klirrad:P

Nej..tillbaka itll plugg nu, sedan äta något smarrigt, om det finns att hitta här hemma, och sedan träning, möte med ungdomarna och sedan hem och mysa hela kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0