Träningstisdag

Äntligen är våren här! Så som jag har längtat!
När jag såg imorse att det nästan var 5 plus ute och klockan var knappt 07, bestämde jag mig för att det var dags för att göra vårjackedebut=) Det har verkligen varit underbart väder idag och allting känns så lätt. SvB munliga gick strålande och all musik på mp3n tilltalar mig:P Mycket lustigt, något som inte händer allt för ofta=)
Idag är det som vanligt träningstisdag, lång kväll blir det, fullrulle, från halv 5 till 8. Men det ska faktiskt bli skönt att träna!
Kan mitt goda humör ha att göra med det härliga vädret? Tänk om alla dagarna kunde vara såhär härliga, inga sura miner i mitt liv då. Känns verkligen som om solen ger mig extra styrka och det blir roligare att gå upp på mornarna och allt känns så lätt=) Jag känner mig nästan oövervininerlig;):P
Tänk va solen kan göra genom att bara skina lite och skänka lite värme till mig! Mycket bra dag idag;)

Med mitt goda humör bestämde jag mig efter skolan att ta en minishoppingrunda i stan, slutade ju tidigare p.g.a nationella. Var ute efter en tunnar halsduk nu till våren, men kom hem med ett par ballerina och en ny BH. De kan ju behövas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0