Träningstisdag

TIllbaka till den härliga dagen. Fast i bland inte fullt så härlig! Tröttheten/slöheten är stor, även fast jag somnade kl 10 igår:p Hur nu det gick till.... Men iaf, utvilad blev jag..irriterande bara att första lektionen på morgonen var inställd, att sitta i 2 timmar och göra nada skulle göra sin rätt bättre i sängen. Surt!
Men iaf..träningstisdag som vanligt..ska försöka hinna med lite trafikkunskpa innan, det fruktade provet är ju på torsdag.. Toppen känsla inför de..kanske sänka mig själv att bli glad med ett G? Vafaan håller på att hända med mig?!

Kankse vore trevligt med en rakning av mina ben...ehm, de va ju ett tag sen. Rättare sagt låångt tag sen. Men det är ju så jäkla tråkigt att sitta där vid badkaret och dra rakhyveln uppochnet uppochner, jag tröttna lätt och vill skynda på och tre sekunder senare rinner blodet. Nej nej nej. Inge kul att raka ben.
Mina ben är just nu mansben. Usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0