Vad kom tiden ifrån?

Helt plötsligt har jag i mitt liv börjat få tid till saker jag aldrig tidager haft! Dock kankse inte till vettiga saker som plugg.. men till annat. Blir helt enkelt lite vardagslyx!
Förr hade jag väldigt svårt att hitta tid till att ta ett varmt bad eller ens en dusch på vardagarna, det fick ofta bli något snabbt innan sängen skrek efter mig alldeles för sent. Men nu..t.ex just nu..jag skulle kunna plugga men nej..istället tror jag det blir ett varmt bad. Men va satan kommer tiden ifrån,har ju verkligen ingenting att göra på kvällarna! Försök till plugg...jaa, jag gör mitt bästa och sedan när MrJ är här föredrar jag honom=)

Samtidigt nu som jag tänkt ta ett bad skulle jag ju kunna passa på att raka benen, det behövs verkligen! Men icke..känner verken lust eller ork! FInns det något mer tråkigt än att raka benen? Tankarna till att lasa bort håret på benen och armhålorna lockar till max! Tänk vad skönt att slippa raka, raka, raka och det är ju bara ett stort plus att jag sedan är len hela tiden =) Tror väl inte någon säger nej till de:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0