Zonsalva

Jag har nu i 14 dagar genomgått en zonkur mot en mysko knöl jag fått på min häl. Någonting som började någon gång runt höstlovet men blev mycket illa i december.
Jag känner att jag jort denna salva lite orättvis då jag bara gnällt att det inte hjälper och blabla. Men helt äligt såvet jag inte. Min knöl har blivit mycket mindre. MEN innan jul var den minst tre ggr större och ett få dagar innan jag besökte doktorn hade jag ju varit på GranCanaria i en vecka och gått utan skor. Så när jag var hos doktorn hade knölen krymt till hälften och nu efter zonkuren lite till vilket är mycket bra. MEN är det salvan som hjälpt eller bara naturensgång?
Får låta de gå någon vecka nu utan salva och se vad som händer. Det känns som om det är naturensgång att knölen minskar, hoppas verkligen på, annars vet jag inte vad de gör åt knölen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0