5/5

Ojojoj...nu har jag precis varit och lämnat mitt sista blodprov. Nummer 5/5! Dock verkar någon ha slarvat bort de senaste blodprovet som min "läkare" inte fått...suck..försöker nu att få tag i honom och se vad som händer!

Skolan har varit bra hittils denna vecka, jobbat på bra i skolan och allt, jag känner mig nöjd=) Paniken är inte alls lika stor längre, det är ju bara 31 dagar kvar, kanske dags att börja njuta lite nu?
Hoppas veckorna går fort, iaf till den punkt allt är klart i skolan och man bara kan lalla runt! Längtar till tusen!

Träningstisdag även idag! Skönt att jag inte längre har sen träning! Kommer jag hem iaf någolunda bra tid! EN tid så jag hinner se på DH:P

Imorgon är det studentskiva som gäller. Förhoppningsvis bilder därifrån, iaf på mig och MrJ, det kommer jag kräva av honom! Han är just nu i stan och fixar sin outfit, hoppas väl på att det blir någonting bra och inte rött som han kommer ha på alla andra studentskivor. Rött och rosa går verkligen inte ihop, tyvärr:P

Dags att slänga i sig lite mat, göra ett försök till plugg och sedan dra på träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0