Än en lyckad kväll =)

Två helt underbara kvällar på raken har det varit nu. Vilken helg och solen fortsätter att vara på männiksornas sida. Underbart! Försöker njuta av det hela tiden, tror nog att lite färg har fastnat på mig! Iaf på MrJ, haha halva magen och ansiktet är nu rött/brunt;)
Igår var vi 7 pers hemma hos mig. Jag, MrJ, min syrra, dennia, Cicci, fia och Emma! Chillkväll där vi lagade mat tillsammas och sedan tillbringade kvällen med skratt, drinkar och ölspelet! Mycket trevligt och jag hoppas vi träffas snart igen om gör om kvällen!

Bara en vecka kvar nu av den trygghet som följt mig i 12 års tid...otroligt tugnt! Men ska verkligen försöka njuta nu, även om det är svårt och tankarna far iväg på framtiden. Känns iaf bättre nu när jag fått ett mycket hett jobbtips och i fruängen t.o.m=)
MrJ och jag var även och tittade på "vår" lägenhet idag! Jättfin var den och kändes ine alls som en 1a utan större, mycket smart uppdelat så de kändes som tre rum! Nu är det bara att vänta till 1 augusti och hoppas på att vi har jobb så att vi kna flytta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0