Kristihimmelsfärd - Ja tack!

Lång helg nu, yes..skönt med ledigt, men skrämmande att det bara är typ en riktig vecka kvar och nästa fredag är det studentskiva:D
Extra skönt att det flesta kurser är slut nu även om lärarna envisas om att vi ska gå ändå, men e kan de ju glömma!
Igår var det partyparty med klassen, käka lite tsm och bara ta det chill, helt okeej. Men tråkigt som det är åkte jag redan vid halv 12 för att hinna med sista tuben, irriterande.

Ikväll blir det mys på landet med hela familjen. Alla är samlade med sina partners:P God middag,,antagligen grillat antar jag, mums=)
Sedan är det dags att leta studentpresent till mig själv så jag kan säga till resten vad jag önskar mig, även dela ut massa med CV: Hoppas att det går bra eftersom MrJ och jag kanske har lägenhet till hösten, det vore supermysigt och kul ifall vi kunde flytta och få testa på vuxenlivet. Vuxenpoäng där, kankse väry två t.o.m? Sedan får jag ju ett till när jag blir blodgicare och sedan ska jag även värva MrJ till de, är jag inte en mycket bra msk?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0