Ledig

Igår var jag i skolan från 09-20! Det var äntligen dags för vbåran efterlängtade pizzakväll=) Trodde dagen skulle bli bajs lång men den sprang iväg. Jag skrev ut bilder, brände skivor och hjälpte till i studentskive gruppen. Vi gjorde medaljer som utmärkelserna sk vara på och även skrev utmärkelserna för min klass. Lite smått irriterande att studentskivegruppen nite gjort detta tidigare då skivan redan var bokad två veckor efter att vi började 3an i höstas. Hoppas bara allting hinner bli klart i tid, för då tror jag att skivan kommer bli helt underbar och perfekt!

Så efter gårdagens långa dag tog jag ledigt idag. Kurserna som jag har idag är "slut", d.v.s jag är klar med dom, resten av klassen inte. Även skönt att MrJ oxå är ledig idag, tr¨kigt bara att han är lite sjuk men det blir säkert en mysig dag i solen. Tanken var att ragga mer jobb men vill inte åka till stan själv så det blir en mysdag och sedan ragga jobb på torsdag=)





Kanskes detta har blivit vändningen? Även bra att många är avstängda inför derbyt? Ge andra chansen, de som spelat nu har ju inte bevisat att de platsar, det har ju inte gått så bra om jag säger så. Nytt och fräsht tror iaf jag kan bli vändingen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0