Många dagar nu

Många dagar nu sedan jag skrev, vill väl nite påstå att jag inte haft tid, men har väl helt enkelt haft annat för mig!
Inbjudningarna till mttagningen är skickade, firat jesper som fyllde 20, tittat på melodifestivalen finalen och plåtat min första match.
Gaanska mycket har jag hunnit med! Och det märks ju att det vara tack vare mig, eftersom jag var på plats, som bajen vann idag..sedna kna jag även medge lite cred till Simon Helg...prisa gud att han fick spela idag. Tony har äntligen fått arslet ur vagnen och satt in rätt spelar, hoppas detta inte vara var för att harris var skada...!

Dagarna går superfort just nu, känns inte som att de är någon större idé att ge skolan mycket mer kraft, mina betyg är nog rätt klara och ingenting som kan ändra dom, så just nu går jag bara runt och njuter de här sista dagarna, det är väl enbart 10 skoldar kvar nu? totalt galet!:O

Helgen har varit supermysig, vart hemma hos MrJ hela helgen, dock har jag inte vari ute i det fina väder, ja vet, jag har lite ångest..men ibland kna en dag i sängen behövas=) Tror även att MrJ funnit en ny kärlek - Massage! Han älskar hand- och ansikts massage..hmm...hålle rmin pojkvän på att bli gay? Hoppas inte de. Och så länge det är jag som masserar honom är det nog rätt lugnt, värre den dagen han beställer tid och betalar för det!
Men det känns som om det är min tur ikväll att få massage - Längtar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0