Mösspåtagning

Ingen har ju gått miste om mösspåtagningen som alla vi 3or har haft. Och som alltid är jag liiite efter sådär...speciellt när det gäller bilder. Men som tur är så kommer det alltid förr lr senare. Jag håller ju det jag lovar.
Och eftersom jag vart så seg med mösspåtagningsbilderna så bjuder jag även på min studentklänning och studentskiveklänning..den som nu förhoppningsvis både är maffia, sagofigur och en vanlig partyklänning..:P


Vi började dagen i gropen. Allt började som sagt redan halv 11. Vi njöt i solen, gungade och drack. Självklart hade vi drickan på kylning i fontänen!

Det var ju lika bra att posa på medan man kunde, ovan kamerakvinna som jag är - när det gäller fjortisbilder - så var det jag som hamnade i centrum på det flesta. Eller så har jag helt enkelt för korta armar?

Det var Malin, Olav, jag och Lina som började och drog igång allt. Taggade till tusen?

Efter ett tag kom resten av klassen och gjorde oss sällskap. D.v.s efter att de duschat, bytt kläder och sminkat sig. Man skulle kunna ha trott att det var TopModel eller något liknade. Suck!


Efter ett antal timmar i solen gick vi tillbaka till skolan och aulan för att göra mösspåtagningen offentlig. Eftersom vår klass var den enda som inte haft lektioner så var det enbart drag från oss. Resten kom ju nyktra...

Dagen fortsatte sedan en kortis på nivå, där jag möte upp MrJ och hans kompisar=)

Fick även en bild på min älskling<3 Något som inte händer ofta, så jag få ta vara på tillfället=)

Kvällen avslutades sedan med myskogrill hemma hos E. Dock ej sen kväll, behövligt och ett bevis på mognad..eller? Kanske ett steg mot vuxenvärlden t.o.m?

Och som utlovat:
1: Studentklänningen

Självklart gör inte bilden den rättvist. Men bilder från studenten kommer ju senare som alltid.

2: Studentskiveklänning

Nååå..är det maffia/sagofirgur/partyklänning? Tycker iaf att det var ett mycket gott försök och fungerar super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0