Studentskiva

Kort dag som vanligt idag. En dag där jag enbart jagade lärare för att få veta mina betyg. Och kurserna tar ju som sagt slut så är ledig imorrn och på fredag=)
Har haft lite vardagslyx för mig nu när jag var hemma så tidigt, rakat benen, färgat ögonfransarna och tagit ett härligt skumbad! Passade även på att prova studentoutfiten. Testa att fixa frisyren, blev ett helt okej resultat, tror jag iaf, ska rådslå lite med mam och MrJ. Provad även klänningen tillsammans med frisyren! Naaajs, på fredag blir det röjj på viper!

Nu är det läskigt lite kvar! Om en vecka är det dags för studenten, är det detta jag gått och väntat på så läänge? Njaa inte vet jag. Massa stora förändringar kommer nu. Skaffa jobb, flytta hemifrån och börja betala allting själv. Ojoj, vad tog åren vägen? Jobba i sommar för första gången, flytta hemifrån i samma veva och sedan leva så i 60 år till?
Hmm...händer det ingenting sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0