Tiden går, humöret består

Gårdagen var toppen mysig! Studentskivan var verkligen helt okeej, tiden gick bara så fort! Vi var ju tvugna att ta sista t-banan hem, inte så kul att sitta i en timme hem när man har 15 min med tuben.
Bilder kommer, dock bara på vackra drottningen och kungen, d.v.s jag och MrJ. Inte blev vi alls utstirrade på tuben till skivan i våra kronor.P Men många fina kommentarer fick vi oxå=)

Kort skoldag idag. Äntligen är trafikkunskapen över! Så det passade ju bra med ovmorgon imorse när vi var på skiva i natt:P
Idag är det även vår utställning i skolan. Vårat projektarbete=) Hoppas det kommer många människor dit. Jag har hört av mig till massor och hoppas att resten har gjort det också!
Strax dags att åka tillbaka till skolan och hjälpa till att förbereda! Massor att göra och det är typiskt min klass att vi ska göra det samma dag som det händer! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0