Valborg

Årets valborg är nu över. Blev kanske inte riktigt som planerat.
Dagen börjades i skolan, där vi fick våra två sista lektioner iställda så kröket började redan vid halv 11=) Mys i solen med mycket skratt och inom kort tid åkte mössorna på, några timmar för tidigt men vad spelar det för roll:P Med tiden kom det fler från klassen och andra klasser och joinade oss. Sedan var det tillbaka till skolan som gällde, alla var vi på toppen humör och efter sermonin med kör sång av äldre män drog vi vidare.
Jag stannade inte länge med min klass utan begav mig mot stan för att träffa min andra kompisar.
Sedan var det snabbt hem till MrJ och sedan vidare till E där vi typ grillade, mys var det ändå=)
Kvällen avslutades tidigt, kanske lika bra det, svinkallt var det ute också. Bilder om årets valborg kommer senare, kan lova att det inte vara lika naket denna gång ;)

Dagen till ära är det plugg som gäller. Kvällen blir lugn med film som det ser ut som. Annars är allt bara lugnt, tugnt bara att MrJs lillakatt löper just nu och gnäller till tusen. Snart blir jag galen, hur länge håller sådant här på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0