Familjedagen!

Idag har det varit den årliga familjedagen. Dagen då alla grupper i föreningen får visa upp vad de lärt sig för sin familj.
Mina tjejer var superduktiga med tanke på att de inte ens fick förträna utan köra direkt. De har verkligen lärt sig fort och mycket under den korta tiden de tränat. Jättekul även att träffa mina gämla småtjejer, saknar dom jättemycket..kommer alltid att vara dom bäst! Illa att jag inte får vara tränare för dom efter nästan tre år, jag har följt dom sedan de va på den nivån som mina nya småtjejer är=) Så egentligen är det väl mig de ska tacka att de är så duktiga idaG:p haha

Nu ska jag hoppa in i duscha och göra mig redo för en kväll på stan och en natt på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0