Fredagen den 13e

Jaha, dagen var här igen! Oturs dag eller inte?

Sitter hemma hos MrJ och har precis torkat upp kattspya! Vi tackar för den och Tarzan har verkligen fått känna mig som en i familjen, inga hemligheter här, nejnej!
Lilla Zelda har också välkomnat mig genom att tvätta mitt ansikte rent hela morgonen..trevligt! Nästan som att få ansiktet peelat fast värre, tungan är inte så skön kan jag meddela ;)

Reunion börjar närma sig, snart har vi hittat alla som försann under skoltiden! Jaaa! Naja det kommer bli, hoppas jag! Ett datum setts snart och då kan jag börja längta lite mer;)

Kvällen bjuder troligen på bio! Ha! Två helger i rad, vad händer?!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0