Har funnit det jag saknar!

Någon mer än jag som älskar att vara hemma själv? Och speciellt om man är hemma själv hos någon annan? Sitter just nu hemma hos MrJ själv och tycker de är dunder mysigt! Inte för att jag är helt ny här hemma men nu kan man titta runt i alla skåpen och hitta och märka sådant man aldrig gjort förrut! Det är ungefär som när man är på hemmafest och går på toaletten, finns det något bättre än att gå igen partyvärdens badrumsskåp?:P Haha...kanske är det bara jag som gör sånt?

Jag har även idag märkt vad jag saknar i mitt liv. Ett djur. Hela morgonen sedan alla försvann till jobb och skolan har jag fått sällskap i sängen av MrJs lilla katt. Så mysigt. Då känner jag mig verkligen inte ensam och katten är en mycket bra standin för MrJ. Varmt och sköönt dock ett plus till katten - mysig päls:p

Nu ska jag inte göra mycket mer, utan bara vänta tills det är träning. Vilket liv jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0