Linas matkasse

Som jag berättade om förut så ska vi i familjen testa på någonting som heter Linas matkasse. De går ut på att företaget Linas matkasse kommer hem med mat till oss och recept som vi sedan ska tillaga. Man får alltså allting hemkört och sedan instruktioner och recepten till alla maträtter som de valt!

Idag blir det Feta- och persiljebakad sejfilé med tomathalvor och kokt potatis. Till detta serveras även vänskapssallad:p
Jag har nu precis skalat potatisen och gjort den fördömde vänskapssalladen! Ap-jobbigt. Både kål, morrötter, paprika och purjulök i! Kunde aldrig gissa att det tog sån tid! Till vänskapssalladen blir det även någon varm dressing som inte alls låter god. Men grejjen med detta försök är att testa all mat och kan få lite mer inspiration!

Önska mig lycka till och att jag går och lägger mig mätt varjekväll denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0