Saw VI

Strax ska in mot stan och en kväll på stan och en natt på bio!=)
Kvällen börjar på någon pub där vi även äter och tror jag rätt lär vi sitta där ett tag eftersom bion börjar 23.59..hoppas alla kan hålla sig under salongs berusade så vi inte behöver skämas på bion:P hehe!

Vi ska även göra en god tjänst idag åt, TF..va faan de står vet jag icke, men en god vän är det. Han jobbar på Royal Garden och behöver 50 garanterade gäster annars får han kicken och det vill vi jue inte. Så även lite club ska vi hinna med innan vi drar på bion!

Det kommer bli en fullspäckad kväll och jag hoppas den blir grym. Men vad annars än grym kan det bli när jag ska i väg med dom bästa?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0