Snart jul då!

Vi går in i ny månad och det var länge sedan jag längtade så till jul. Det ska verkligen bli toppen! Julmat, mys, snöstorm, knäcka nötter, chocklad...kan det bli så mycket bättre?
Längtar redan till jul och det är inte ens december, fy!

Heelgen va bra. Föret var det bästa på länge. Supermysigt! De va verkligen föret som innehöll allt! Vi åt fin middag tillsammans, drack sprit, strip tävlingen äge rum även tatueringar! Supernajs!
Vi hamnade tillslut på pilot som är lika stort som mitt vardagsrum! Och som ni alla ver bor jag inte på östermalm, så så stort är inte mitt vardagsrum:p Litet var det..men man måste ju testa de nya ställerna också. Kan någon meddela mig bara när ni tittat det ultimata partystället?! Stort, bra dansgolv med grym musik och inte den dyraste spriten, ska de vara så svårt?

Imorrn går jag in i min första riktiga arbetslösa veckan! Det firas med jobbsök på platsbanken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0