Sunes sommar och jul!

Äntligen! Torsdagen är strax förbi och det är fredag imorrn. Har precis kommit hem från träningen och fått mat i magen. Jag har även hunnit med att tappa ett glas i golvet. Toppen!:P

För alla er som inte vet än, kommer lite breaking news, så har MrJ börjat träna. Han har köpt gym-kort och allt och tränar nu tre gången i veckan med min svåger:p Jag har en poäng med varför jag berättar det, annars skulle jag inte göra det, för jag antar att ni inte bryr ett skit, men de jag vill komma till är att efter MrJs träning va de förbi Coop där han köpte Sunes sommar och sunes jul på DVD! Så nu ska vi lägga oss i sängen och få lite julstämning=)
Om MrJ sedan blir som BradPitt i Fight Club får vi senare se...i så fall är jag först med bildbevis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0