Telefonintervjuare?

Informationen idag på Skop gick bara bra. Men som jag trodde var det lite knepigt att hitta. Kom på något konstigt sätt upp i fel tunnelbanne uppgång men hittade iaf till hummlegården (Woho) och därifrån var det inte så svårt.

Har skrivit upp mig som provjobbare nästa onsdag för att se hur det är. Kändes inte så bra..miljön var sunkig det var som att komma tillbaka till klassrummet på högstadiet! Plus att lönen sög! Under provtiden 70 kronor och sedan om man bli anställd 80 kronor! Helt galet! Lockare inte så mycket...men funderar på att ha det som lite extra under tiden jag söker jobb, ger lite pengar iaf och bra att ha i CV:t till senare.

Trivs jag på onsdag kommer jag fortsätta annars inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0