Tillbaka

Hej och välkommen tillbaka! Säger jag till mig själv då! Efter att vårat mobila bredband gick sönder i onsdags så fortsatte oturen med att MrJs data hemma fick virus i fredags! Super! Inte suttit vid en dator sedan dess..känns lite mysko!

Helgen har annars varit bra! Fredagen är som alltid lugn hemma med chips och dip, verkligen bäst. Lördagen fullrulle, MrJ jobbade över och jag tillbringade den soliga dagen inne i bowlinghallen som sedan gav mig till följd att jag inte kan använda mitt finger. Den pallade verkligen inte 8 serier bowling! Nu ska jag fixa om hålen, och peppe får säga vad han vill!

Efter det tog vi en chillkväll på stan! Dock kommer jag aldrig dra tillbaka till Soft kök och bar. Helt jävla sjukt, varit där förut tillochmed men ändå så skulle vakten hålla på om att det inte var jag på MITT leg! Han ville att jag skulle visa någonting annat som bevis på att det var jag! Men vadffaaan ska jag ha mer än mitt leg?!?!?! IDIOT!
Kvällen tillbringades sedan på Broder Tuck, ett mycket bättres ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0