Tur i oturen!

I går ringde Rickard, han som hörde av sig om jobb till mig. Dock var jag ju tvungen att vara ärlig och säga att jag söker heltid och de är mitt mål. Känns så trist då han verkligen var interserad av mig men jobbet gäller för minst ett år och det är bara två dagar i veckan. Förstår att det inte funkar då, för får jag ett heltidsjobb går ju de förre. Så tråkigt! Ville verkligen ha jobbet!
Men som tur är ville han jättegärna spara min uppgifter och skulle göra av sig senare om det blev aktuellt!

Dagen ägnas åt lite städningen och tvätthängning!:p Sedan bär det av mot träningen! Fast innan dess ska jag hämta dräkter som tjejerna ska ha på tävlingen! Kommer bli mega kul! Kameran följer till tusen med då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0