091014

Senaste uppdateringarna denna vecka:
1. Tunnelbanans blålinje har börjat fungera.
2. Jag har inte jobbat på hela veckan och lär inte göra det imorgon heller.
3. Fått en idiot till hyresvärd. En människa utan moral i kroppen.
4. Fått en träning förstörd p.g.a människan i punkt tre.
5. Vinterna har kommit till Sverige. En del i stockholm påstår även att de snöat. hmm..bara jag som bor på ett normalt ställe där de inte snöra i oktober? Iaf inte om man bor i stockholm.
6. Min älskling tror att det är fel på hans blindtarm och jag tror jag är allgerisk mot någonting i alkohol. Är vi hypokondrier?

Ja vad ska mer hända. Kan ju fylla på med saker redan nu om vad som kommer hända.
7. Vi flyttar hem på lördag. Men p.g.a människan i punkt tre kanske vi blir utkastade på fredagen...
8. ...vilket leder till att vi kommer stämma henne eftersom vi har kontrakt tills söndagen. Hopps helt enkelt på det bästa.
9. Vi äter vår första middag hemma på söndag efter att ha bott för oss själva i två månader.
10. Vi klarar av att bo hemma utan beskymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0