Äntligen helg!

Även om jag varit ledig hela veckan, galet. Så känns det sköönt att det är helg nu för det betyder ju att alla andra är lediga=)
Dagen har spenderats med varmt bad, god lunch och ingenting. Bara ta det lugnt, finns det så mycket bättre? Nu saknas nu bara jobbet, big lön och sedan är jag nöjd.

Mitt mål är att börja lägga undan pengar, dock har jag en del skulder till mina päron som jag byggt upp under året:P Men mesta del är det min dator...6000 som ska bort. Lite ska jag fösöka betala av nu med de två lönerna jag får!
Sedan ska det läggas undan pengar till utlandsresa för mig och MrJ. Till något varmt land ska vi efter sommaren! Typ mexico, cypern, karibien, egypten..mm:p Långt bort och lyx ska det bli! Frågan är ju om vi kommer lyckas?!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0