Är det skillnad?

Nu när jag och MrJ har flyttat hem igen så bor vi jue, iaf som tanken är, varannan vecka hos våra föräldrar. För mig då uppkommer ett probblem. Smutstvätt. För mig är det inge fel för MrJ att lägga sina fillingar i vår smutskorg men det känns konstigt och lite pinsamt faktiskt för mig att göra desamma hemma hos honom.
För visst är det skillnad på trosor och kallingar? Inte vill jag att hans mam och pap ska veta hur mina underkläder ser ut. Det finns så mycket större val på trosor än kalsonger och MrJ visar ju sina fillingar hela tiden med sitt "häng":p

Hmm..ingen aning hur detta ska gå.. Kanske bara få bära vissa trosor när vi sover där då:p Plus att hans mam kommer nog bli galen på att färgglada kläder jag har:p Haha, tvätten kommer bli lite svårare i hässelby nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0