Bastukväll!

Sista helgen i lägenheten ska mysas! och firas! Ikväll är det dags för bastukväll! Ska bli jäkla najs, god mat och dricka med mina bästa, kan det bli så mycket bättre? Har verkligen sett fram emot dethär hela veckan! Ska bli mysigt och kul att göra någonting annat!

Hoppas vi fyller på bara med folk. Att folk orkar vara osäkra, de är ju bara och komma, vad bättre kan man göra en fredagskväll? Inte fan ska alla titta på idol och för er som inte vet de så går de i repris och kommer vara en miljon avsnitt till!

Som tur som vi har oxå är bastun asfräsh. De trodde jag aldrig! Riktigt fint och ser nästan helt nybyggt ut! Förstår inte varför det inte är mer poppis att basta? Glömmer folk bort att den finns eller vad handlar det om? Jag tycker iaf att det är en rolig sak att göra och skullekunna tänka mig att göra det oftar, dock flyttar vi ju hem nästa helg men iaf:P Och på köpet svettas man bort några kilon oxå:P haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0