Dagen grå!

Dagen är grå. MrJ fick även vara med om första snön för hans del i morse. Men själv sitter jag här i de grå. Suck. Varför kan det inte vara två månader med grått, eftersom vi ska uppskatta sommar och vinter, sedan kommer vintern med minst en meter snö under minst en månads tid, kanske vi kan ge den 2 och en halv?:P Efter det återvänder solen med minst 20 grader/dag i de restrerande 7 månaderna! Varför kan det bara inte få vara så?

Mina dagar fortsätter i samma tempo, rätt sega:P Men lite ljust nu iaf, nästa vecka på onsdag ska jag på jobbintervju för reklamföretaget Volt. Roligt att någonting händer iaf!
Men annars så längtar jag bara till helgen. Känns som att den kommer bli grym! Vara själv med MrJ, äta gott ute, fira lillskiten Cicci, match och sedan hela söndagen tilll mera mys!
Nu saknas bara snöstormen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0