Den vanliga rutinen...

..alla älskar raymond, oprah och sedan somna till hennes babbel...
Haha samma visa varje dag när jag kommer hem från jobbet:P

Jobbet idag gick bra idag, dock blev jag skit irriterad på kassaledaren! Skulle sitta i kassan och så stötter jag på ett problem. PLU listan fungerade inte som den skulle och eftersom jag inte suttit i kassen på över en månad kom jag själv inte på felet så ringde kassaledaren för hjälp och på en gång när hon sa felet kom jag på det och allt gick bra. Sedan ringde jag även en gång till för att det kom en DVD-film som ska larmas av, vilket jag aldrig gjort tidigare, inte ens lärt mig på kassa-kursen och efter de fick jag inte sitta kvar i kassen för de tyckte jag var osäker på PLU-koder. Fuck them! Kommer aldrig lära mig om jag aldrig få sitta! Och det var ju inga problem utan de två som löste sig på en gång och kunderna stördes inte, de förstod och de var ingen rush lr kö! Åh...blir så arg!

Ikväll är det träningsdags...som vanligt:P Kul ska det bli=) Länge sedan jag såg framemot doomhär träningarna, roligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0