Första natten i hässelby

MrJ är fortfarande sjuk så idag har vi äntligen en dag tillsammans. Om jag nu får säga så. Vi går ju faktiskt inte i skolan längre och jobbet kan man ju inte bara hoppa. Men eftersom jag är arbetslös och MrJ fortfarande har feber får vi en mys dag i soffan med film och wii=) Härligt!

Nu är det första gången vi är i hässelby och sover så här i veckan. Vilket betyder att jag har bajslångt till träningen och sedan ska jag ju hem igen. Mycket segt. Men det får jag väl ta helt enkelt;) Som tur är så har vi gjort att jag enbart behöver ha denna långa väg en gång i veckan trots att jag har tre träningar i veckan!

Nu mot soffan, film och wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0