Heeelg!

Såå nu börjar fredagen luta mot sitt slut! Iaf för alla er som jobbar. Skönt! Nu kan vi alla äntligen börja längta till freedaagsmys. Varför är inte helgen en dag längre?

Väl hemma från äckelcentralen har jag städat här hemma och även packat allt som ska med till hässelby. Ingen aning hur satan lilla jag ska få med mig allt. Eller ens vad jag ska lägga allt i. Kan ju inte gå runt med 5 påsar. Suck.
Kvällen blir lugn men imorrn blir det ståhej! Första match vid halv 2, sedan stressa hem duscha och partyfixa sig, vidare mot stan och fira mammas halvsyrra och sedan göra stan osäker med Cicci som äntligen blivit stor:p Morgondagen blir naaajs ;)
Och efter allt ståhej lär det bli mysdag på söndag också. Älsklar mitt liv just nu, behöver bara ha ett jobb och grymt betalt:p haha...bra att jag ska på intervjuv på onsdag iaf=)

Kommentarer
Postat av: Muhammed

Asså jag läser din blogg vaaaarje dag och jag älskar den!! Du är sååå bra på att skriva, men vem är den fula blonda tjejen du alltid lägger upp bilder på??



puss puss muhammed <3

2009-10-23 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0