Helgen

Freedagen blev oväntad! Från ingenstans fick vi till en utgång=) Med både nya och gamla vänner blev kvällen mycket bra;) Shotandes på metro och som vanligt ätandes på donken efteråt:p

igår var det dags att fira min morfar som fyllde 80 år igår. Levt riktigt länge där:P Så alla barn och barnbarn, till han såklart, gick ut och åt mycket god middag inne i stan på Linas bar. Bra mat och trevlig väder, mycket synd att vädret inte kunde vara bättre!
Påvägen hem blev det spontan bowling. Vi skulle förbi bowlinghallen och hämta lite diplom och sen från ingenstans stod vi på banorna och körde en serie. Jag hade match i dag och värmde upp igår med härliga 37 poäng, det är ett nytt bottenrekord!

Som sagt, bowlingmatch idag, gick helt okej..vi vann en och förlora den andra. Jag spela helt bra, bäst i första och sedan gick det helt bra, vi tog iaf poäng medans jag hade bajsont i rygg och tummme! USCH!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma med mat, sedan ska vi bara njuta framför TVn med one tree hill och topmodel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0