Rött blev det

hmm...rätt lustigt dehär! Jag har alltid haft ett rött eller grön klot och varje gång varannan gång. Mitt första var grön, sen rött, sen grönt och nu blev det ett rött igen:p Hahah jag en ritual som jag följer:P
Lite annorlunda borring på detta klot, måste verkligen vänja mig vid denna. Hålen är så mycket mindre:p Ont i fingrarna har jag nu iaf, får väl se hur det går på träningen!:P

Idag är det fullt upp, borra klot, träning och prova på bowling! Stressigt! Nu är det den studen jag är hemma och får ta det lugnt=)
Imorrn ska jag först vara hos arbetsförmedlingen klockan 10 och sedan efter det åka direkt på en jobbintervju! Sen hem packa och bege sig mot hässelby:P Hoppas på fler jobbintervjuver, roligt=) Och skulle verkligen vilja ha ett jobb, gärna med sovmorgon...men de kan jag nog glömma, haha!
Kanske får blir pms assistens och få två cheesburgare i lön varje timme:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0